Meren429 1 hafta once sezeryan oldum. Karnim 6 7 aylik gibi şiş kaldi hala hamile gibiyim. Sanki karnimda balon var gibi karnim farkli yerlerinden şisiyor. Bu durumu yasayan varmi 1 haftada hic inme olmadi karbimda daha sonrami inecek yoksa kalacakmi :(
iremss Meren429 bol yürüyüş yapın evin içinde odadan odaya yürümek bile yetiyo emin ol, bi de dikiş durumuna göre ya korse kullan ya da şalla sar ❤️
mls23 Meren429 kanamayla birlikte gitmisti canim benim biraz zaman alabilir yinede bi doktor kontrolune git istersen farkli birsey den oturu olabilir ne desek doktor kadar dogru olmayabilir 😞
Asel12 Bende geçen hafta yaptım sezeryan ama karnım okadar büyük değil indi ama var yinede herkes korse falan tak diyo ben takmamayi düşünüyorum canımdan kıymetli değil sonuçta hala ağri oluyo arada bide dikişler yeni doktoruna sormadan takma korse