ipek-8 Meryem Ana otu yada ahududu yaprağını kullananlar varmı? Tam olarak doğumunu kolaylaştırıyor olarak duydum fakat nasıl tüketiliyor bilmiyorum çay gibi demleniyor mu soğuk suya mı konuluyor? Bilgisi olanlar yazabilir mi
Ebrarela_1963 ipek-8 ben bir yerde okumuştum sancın başladığında yani hastanede ayetel kürsi amenerrasulu ihlas Fatiha felak nas işte ne okursan Yasin falan ılık suya koyuyorsun Rahim açıldıkça ot açılıyor ve kolay oluyor canım bende düşünüyorum alıcam inşaALLAH 🤲🤲
Ceydaackgz ipek-8 ahududu yaprağı kaynatılıp içiliyor. Meryem ana otu da suya koyuluyor doğuma başlamadan önce üzerine meryem suresi okunuyor o dallar açıldıkça sende açılıyorsun doğum kolaylaşıyor🤲🏻🌸
Pankek ipek-8 Ben de aktarda bulamayınca internetten sipariş edecektim ama kalitesi konusunda emin olamadım. Özellikle de meyrem ana eli otunda. Büyük sömekler de var küçükler de
ipek-8 Ebrarela_1963 ahududu da sancıları hafifletiyormuş daha bulamadım ondan canım teşekkür ederim Rabbim kolaylaştırın inşallah 🤲