Birnefes canım benim hiç ümitsizliğe kapılma önceliğin hep Allaha inanmak,sığınmak ve bol dualar olsun. Benimde evlendikten sonra bazı psikolojik sebeplerden dolayı prolaktin seviyem yüksek çıktı. Vücudum fazla süt üretiyormuş ve bu da gebe kalmaya engel oluyormuş hatta ileriki sevileri beyne de etki edebiliyomuş vs vs. Bu yüzden doktorum 2 kullanımlık ilaç vermişti 1 hafta arayla kullandım sinir ve stresten uzak dur kesinlikle dedi gerçekten uyguladım sevdiğim hobilerim nelerse onları yaptım gram birşey takmadım kafama. Sonra kontrole gittim çok şükür prolaktin seviyem normale dönmüş bebek sahibi olabilirsin demişti doktorum. Hatta mahallede bir arkadaşım var o da bundan tedavi gördü o biraz ileri bir seviyedeydi beynine sıçramıştı ama tedavilerle çok şükür atlattı şimdi 2 aylık oğlu var kucağında. Biraz uzun oldu hakkını helal et ama sırf içini kalbini ferah tut diye böyle uzun yazdım önemli olan senin hiç birşeyi stres yapmaman bol bol dualar et Rabbimin izniyle inşallah tez vakitte geçer 🤲🤲🤲