Nuremre Merhaba anne adayları,💕 Oncelikle 37.haftaya yeni girdim bebegim dogum pozisyonunda ama 1bucuk aydir sag kaburgam felc olmus bicimde ayagi beni cok rahatsiz ediyor bunu gecirmenin yolu yortami varmi 😊 bir de sizin bebeginiz ne zaman asagiya indi 👀
cansuece Nuremre ahhh aynıyız haftada benimde çok rahatsız ediyor ama göğüs arama vurması daha çok acıtıyor o yüzden sağıma vursun daha iyi😂benim birde sağ tarafımdan huyum var orada ayaklarını gezdirdikçe ben kendimden geçiyorum 🙈o minicik ayakalarını avucumun içi yada parmak uçlarımla ovalayarak hadi kızım içeri sok ayakları diyorum geçiyor😂
Nuremre cansuece yaaaaa🙈🙈 evet ama bu saniyelik birsey oluyor sonra yine yapiyor 😂 yemek bile yerken soluk soluga kalmaya ne demeli ,😁 bir an once dogsunlar 😂 analik kolay degil😁😁 bu arada sizin cinsiyeti nedir
cansuece Nuremre kızım olacak 😊az kaldı ama artık gelsin ya böyle olmuyor heycan oluyor yaklaştıkça zamann🙈sizin cinsiyet nedir ?
Nuremre cansuece benimde kızım olucak duzensiz sancilar devam ediyir bende sabaha kadar kivrandim ama su ve kanama olmadigindan bekliyoum hala