Mrvm005 Ecenaz345 canbebe nin kini aldim ben kilot bez evet cok gerekli evde bile ondan kullandim 2 paket 1 hafta boyunca benimki normal dogumdu. Kanamam cok olmadi ama ister istemez idrar kacirmasi ve acaba sizdi mi kanama korkusu yasamadan rahat ediyorsun
Mrvm005 Ecenaz345 benim normal dogum sonrasi bel agrim olmustu o zaman almistim ama sezertan olursan kullanamazsin bence
HanifeOkutan Ecenaz345 ben ilk doğumumda da gece pedi almıştım şimdi de. Yeterli oluyor ilk gün kanama çok oluyor o zaman da hastaneden veriliyor onlar yeterli oluyor sonrası gece pedi💕 yeterli bence