Kuzular selam. 31 haftalık olduk. İkinci çocuğuma hamileyim ama bu bel ağrısı beni mahvetti. karantinaydı ramazandı derken kiloları hızlı aldıkça aldım. Ve bel ağrılarım başladı. Mahvoldum dayanamayacak gibi olunca bu gün doktorumla konuştum parol almamı söyledi. Aldım ama fayda etmedi ettiyse de bir saat. Hiç benim gibi olan var mı? Doğuma kadar devam mı edecek ne yapıcam fikir verin.