M_agayeva cennetaha tuzu falan kəs canim duzlu şeylərdə tansiyon ü yukseltiyor bəndə də 30 haftadan beri var gündə 8 tane tansiyon ilahi iciyorum
denizadaalpp cennetaha ihmal etmeyin bnm suyum geldi tansiyon yuzunden . 30.hafta bi yukseldi hemen 4 doz ciger gelistrci yapilfi hastanede yattim . 35de dogum oldu
ebrubrcn Limonu bol tüketin stres yapmayın stres çok çıkartıyor bnde de tansiyon var 12. haftamdan beri günde dört tane tansiyon ilacı kullaniyorum
hhb53 Bende de tam tersi düşük tansiyon var. Hergün tansiyonum düşüyor etrafta ısıklar goruyorum 🤦🏼♀️
ebrubrcn cennetaha evet düzene soktu ama bu ara 13,8 gördüğüm oldu bı kaç kere haftam ilerledikçe galiba ilacın dozu az gelmeye başladı dokdoruma gittiğimde danisicam