Pelin123 bendede gecen ay vardı 17 hafta da fitil kullandım ama gecmedi yeşildi sarıya döndü sarı ve peynirimsi kokuydu bu ay gittim idrarda bi sorun cıkmadı ama mantar hala vardı bi tane fitil verdi 3 gün kullandım canım ama o fitil bi söktü akıntıyı kokusu falan hiç bişeyi kalmadı şükür verdiği ilaç cok iyidi bide en derine it ki içini temizlesin dedi doktorum