Ya resim atmayı bilmiyorum ama şöyle anlatıyım,21.haftadayım karnımın bazen sağ tatafında bazen solunda yani değişik yerlerinde bebeğim kendini dışarı doğru ittiriyo dışarıdan belli oluyor yani bu ne demek oluyor? Geriniyor mu yoksa kasılıyor mu bu kötü bir şey mi tecrübeli anneler yorumlarınızı bekliyorum