Evettttttt sıra bana geldi 😍 bügün oğluşumla 7. Günümüz😍 ben 7 ay boyunca çalıştım hareket halşndeydim hep sonra izne çıktı korona ev hapsi hareketli hayatımı biraz maf etti bir süre hareketsiz kaldım sonra günlüm 40 dk yürüyüşler platws topunsa açılma hareketleri merdiven in çık yoga meditasyon hepsini yaptım ama karnım hiç düşmedi hergün dogurmadın mı diye aramalar yok yani ne sancı ne nişan ne su.. 13 mayısta akşamı çok yogun sarı akıntılarım olmaya başladı. Saat 11 gibi duş aldım hissettim sanki. Uyudum gece bi kaç defa tualete kalktım kilodum az az ıslanıyordu ter sandım sabah 5.30 gibi uyandım idrarım vardı yataktan kalkmaya üşendim kalkarken ıslaklık hissettirme göbeğimin baskısından altıma kaçırdım sansım kalktım yataktan yatak biraz ıslak bir adım atmamla hoooop suyum boşaldı😂 sakince o saatte doktorumu aradım acilden giriş yap dedi eşime sakin ol hastaneye gidiyoruz suyum geldi dedim 😂 ama panik ben yavasca giyindim çıktık. Arabada makyaj yapıyorm eşime müzik ac oynayalım diyorm hala sancım yok çünkü. Dogum haneye alındım kontrol için ebe 1 cm acılma var normal doguramazsın dedi🙄 doktorum dogurursn demişti yerleşmişti bebek dedim doktoru aradılar doktor öncelik normal dedi yarışım yapıldı. Doktorum geldi kontrol etti öncelik normal dogum suni sancı verecem dayanamazsan epidural dedi. Acılma 1 cm oldugu için fazla suni sancıya dayanamaya bilirsin dedi. Acı eşiğim yüksek sanırdm hep kendşmi acıya alıştırdm ama olmadı😔 saatlerce kalan suni sancıyla açılmam yine olmadı bende dayanamadım sezeryan olacagına epidural istedin. Doktor 3 4 saate dogum olur dedi. Dogum haneye alındım epidural için gereken yapıldı bekleme basladı. Tabi ben fotoğraf için telefonumu almıştım ucak modunda ebedeydi. Zaman gecmek bilmedi. Yavaş yavaş acılma 10 cm oldu ağır bi sancı cekmedim bu süreçte ama bebek asagı indikce epiduralın etkisi yaramıyor başlıyor agrı sancı eee o kadar da olsun demi 😂 tabi sorun şu ki benim göbegim hala yukarda. Ebe ile 3 5 ıkınmayla biraz ilerlettik sonra bi ebe karnımdan aşagı itiyordu digeri bana ıkın diyordu. Sonra doktor geldi. Güzel ilerlemiş hadi sık dişini dedi tabi ben yaptıgım ıkınma nefes egzersizleri yöntemiyle gayet güzel ıkınıyorum hani derler ya son an dedigin anda durma daha ıkın öyleyim ama canım çıkıyor çığlık çığlıgayım. Veee o an doktorum ebelere hazırlayın telefonları geliyorrrrr dedi hooop bi baktım gelmiş. O an gerçekten çok farklıydı göğsüme koydular falan çok güzeldi tüm agrı sızı gecti sanki 😍😍 2 cm yırtılma ve 3 dikişim var. Karnımı ite ite zorla cıkardıkları için yırtılmam oldu. Soktorum baska türlü normal dogmazdı dedi. kontrollerden sonra odaya alındık 😍 şimdi evimizdeyiz ve mışıl mışıl uyuyor bebeğim🙏🏻 Allahım önce isteyen herkese nasip etsin sonra herkese kolay bi dogum nasip etsin 🙏🏻