ilkbahar Minikdunyam_ eğer gebelik zehirlenmesi varsa ve doğum gerektiği halde yapılmazsa, hem annenin hem bebeğin ölümüne yol açabilir.. 😶
Minikdunyam_ Limooon allah korusun tansiyonum çok yüksek çıktı 16 ya 20 doktor korktu sonuçları bekliyoruz zehirlenme varsa ne yapıcaklar
Limooon Minikdunyam_ rabbim büyüktür tıp çok ilerledi her şeyin bir ilacı tedavisi var rabbim yardımcınız olsun sağlıkla evladınız kucağınıza almak nasip olsun inşaallah stres yapmayın kaygı etmeyin Allah büyük ☺️
ilkbahar Minikdunyam_ hepsine doğum gerekmiyo zaten, ilaçla tansiyonu öncelikle kontrol altına almaya çalışıyorlar 🙂
Minikdunyam_ Limooon inşallah ya ailem yanımda şu karantinada beni çok etkiledi inşallaj düşer diyorum