Merhaba hanımlar, uzun doğum hikayeleri okurken sıkılırdım hep umarım bende sizi sıkmam🙈
şöyle başlayayım, gebeliğim çok şükür güzel rahat geçti 32.haftada yaşadığım böbrek genişlemesi dışında😞 başından beri normal doğum istiyordum çok hareketli oldum çoğu yere yürüyerek gidip geldim zaten çok kilo da almadım 57 ile başlayıp 70le doğuma girdim. Neyse doğuma haftasına geleyim hemen. Son haftalarımda nst de hep sancım çıkıyordu ama ben asla birşey hissetmedim. Tabi yine de yürüyüş, merdiven inip çıkma ve squat yapmaya devam ettim. 40. Haftaya girdiğim gün(cumartesi) benim böbrek sancım tuttu acillik oldum iftardan önce 2 serum sahur vakti 3 serum almama rağmen hiç hafiflemedi kum döküyormuşum. Doktorumla konuştum doğumhaneye gidip ebelerİn muayene etmesini istedi gittim bende 1,5 cm açıklık varmış doktorum yatış yapıp suni sancı ile doğumu başlatalım dedi ben kabul etmedim eve geldim. Böbrek sancım ve afedersiniz idrar yollarından zorum hala devam ediyor tuvaletten çıkamıyorum. Daha sonra pazar da bekleyip pazartesi günü doktoruma gittim suyum sınıra gelmiş artık bekleyemeyiz suni sancıyla doğumu başlatalım dedi bende kabul ettim hemen yatış yapıldı.ailem kesinlikle bu sancıyla normal doğum yapamazsın hemen sezaryen ol dedi ama ben kabul etmedim normal doğumu çok istiyordum çünkü, suni sancı verildi nst de sancı çok ama ben yine hissetmiyorum böbrek sancısı dışında. Böyle anlatıyorum ama sıradan bir sancı değil karnım burnumda yere diz çökmüş yerleri yumruklayarak ağlıyorum😞 o sancıyla bide açıklık kontrol ediliyor iyice perişan oluyorum. Ebelerden biri epidural istersen vuralım böbreklerine de iyi gelir dedi kabul ettim ama epidural vurulurken sandalyeye ters oturdum sandalyeyi ısırıyorum sancıdan😞5-10 dk içinde etki eder dediler ama oda beni etkilemedi ve bir saat kadar uyuşmadım baktım uyuşacağım yok bağıra çağıra yeter dedim beni sezaryene alın dedim😞doktorum çok ikna etmeye çalıştı normal doğum yapmam için çünkü 4,5 cm açıklık vardı. her ne kadar istemesem de hayırlısı ve sağlıklısı buymuş ve sezaryen oldum. Ve beni ameliyathaneye götürürlerken bana hala epidural etki etmemişti. Yaşadığım herşey çok tuhaftı yaklaşık 5 saat suni sancı aldım ama ameliyathaneye giderken sadece iki kere sancı hissettim. Şu an pişmanlık içindeyim keşke direk sezaryen olsaydım kendimi bu kadar yıptatmasaydım ekstradan epidural almasaydım. Çünkü anestezinin etkisi hala geçmedi 24 gün olmasına rağmen.
her neyse hanımlar hayırlısı ve sağlıklı olan buymuş nasip deyip geçiyorum çok şükür ki oğlumu sağlıkla aldım kucağıma. Allahım bekeleyen herkese kolaylıkla nasip etsin🤲🏻 Hakkınızı helal edin uzun olmuş olabilir🙈