Ozlmece22122 Merveb46 benim olmuştu bende 28 haftadayim kasıklarıma giriyordu o sancı hastaneye gittim suyum fazlaymış doktor erken doğar dedi bekliyorum bende arada hep oluyor hastanede nstye bağlayıp serum verdiler biraz rahatlattı
Kubraerbay Merveb46 27+4.haftadayım aynı durumu bende yaşıyorum zaman zaman zıplatıyor yerimden beni 😥 zor günler geliyorum diyor sanki ama olsun şükür 🙏
Merveb46 Ozlmece22122 bugün kontrolüm vardı suyu iyi dedi doktor bi sıkıntı yok dedi ama ağrılar rahatsız edici