29 haftalık hamileyim 4. ayimdan beri kullanıyorum mecburen. Çok bulantım ve asiri kusma problemi yaşıyorum bana tek iyi gelen ilaç zofran oldu kurtarıcım diyebilirim. Zararını görmedim tek problemi biraz kabızlık yapiyo onun haricinde doktor kontrolü altında gönül rahatlığıyla kullanıyorum.