Smyrsrht Nehir Ela birbirine daha çok yakışmış. Ama ben tek isimden yanayım Nehir tek daha güzel insanlar genelde kolay gelen ismi söylüyor kimse ikisini birlikte söylemiyor bu da seçenek sunmak gibi oluyor hoşuma gitmiyor ama tabii bu benim düşüncem 😊