şahsi konuşucam canm ben regl olduğm zamanlarda göğüslerde yine hafif ağrı ve emin olmamakla birlkte bi tık şişkinlik hissediyordum.5 aydır hamileyim şuan damarlarımı bile sayabilirim kaşıntı hatsafha şişkinlik desen beden attı göğüslerm zaten.Hamilelk belirtileri olarak göğüs değişiklikleri en etkililerinden.bebiş bekliyorsan inşAllah en tez vakitte alırsın haberini canım🙏🏻❤️