Ben 5 yıllık evliyim 22 yaşında tanıştım bu kistlerle.. birkaç yıl sonra evlendim 4 aşılama 2 tüp bebek olumsuz oldu sonra yetti artık diyip ameliyat oldum laparoskopi ve histeroskopi oldum sonra 2 tüp bebek denemem daha oldu ama olmadı ameliyatı iyiki de olmuşum pişman değilim yumurtalık rezervine bir şey olmadı doktorun ameliyatımı iyi yaptıgini söylediler hatta..tüpler acıkmış fakat yapışıklık çoktu açtım dedi..sağ sol olan kistlerim alındı.. ameliyatın üzerinden 1 yıl geçti hala hamilelik oluşmadı doktorların demesine göre şu an sebepsizim neden olmadı bilmiyorum kimileri kistle hamile kalıyor doğumda alıyorlar herkesin değişik oluyor.. önerim hsg çektirin tuplerinize baktirin açık mı diye sonrasında asilamayla başlayın derim olmazsa direk tüp bebek derim..yumurta takipleriyle vakit kaybetmeyin derim