Tansiyon düşüklüğü insanı mahvediyor gerçekten benim 14. haftaya kadar hep devam etti doktorum yüksek olmasında düşük tansiyon önemli değil normaldir dedi ama şuan içerisinde olduğun hali çok iyi anlayabiliyorum fakat bunun geçici olduğunu bil ve kendini o şekilde rahatlat canım ekşi şeyler yeme ekşi tansiyonu daha da düşürüyor benim kurtarıcım yeşil zeytin olmuştu sende deneyebilirsin umarım işe yarar 🙏🏻☺️