Anneolmayahasret Sabah 10.30 daa btch testi icin kan verdim kan alan hemsire oglen cikar bekleme dedi bende eve geldim bu saat oldu hala cikmamis e nabizdan bakiyorum ama cikmamiss🙄 bu hastanede bu kadar gecmi cikiyo sonuclar yaa yasayan varmi acaba
Yasemin0728 Anneolmayahasret canım hastaneyi ara istersen koronodan dolayı e nabiza dusmuyo sonuç bende geçen hafta vermiştim kan düşmedi doktora sordum o da koronodan dolayı e nabiza düşmemiştir dedi
Kayraesra Anneolmayahasret cebeci hastanesinde gebe takibi yapiliyir mu bana gebe takibi almadiklarini söylediler
Deletedmom_3 Anneolmayahasret canim internet sayfasindan bakabilirsin eger elinde fişin varsa googleden tip fakultesi kan sonuclari diye bak ordan görürsün
yaseminligunler Anneolmayahasret e nabıza bütün sonuclar cıkar cıkmaz yansımaz kii ben o hastanede takipliyim
Anneolmayahasret Yasemin0728 sonra dustumu canim peki e nabiza sonuc.. kurtaj olmustum😥 hala adet olmadimda onun icin vermistim kanı yarin arayim olmadi
Kayraesra Anneolmayahasret ilk oglumu orda dogum ysptim 2. Gebeliğimi orda sonlandırdılar dosyam falan var bu 3. Gebeligim ama randevu alamadım
Anneolmayahasret Kayraesra canim anlamadin sanirim yazdigimi 😊 disardan yeni hamile olarak gelen alinmiyo bakilmiyo😊 ben bulent berker hocanin hastasiyim ozel muayene oldugu icin onun yazisiyla girip cikiyorum hastaneye
yaseminligunler Kayraesra dogumunuz nasıl olmuştu neler yasadınız nasıl davrandılar size bende orda dogum yapıcam ama hiç bir fikrim yok
Anneolmayahasret Yasemin0728 canim ankara tipi aradim sonuc cikmis ama soylemediler yaa iki uc gune duser sonuclar dediler😩
Yasemin0728 Anneolmayahasret benim 51 gün olmuştu adet olamamıştım doktora gitmiştim adet söktürücü tarlusal hap vermişti anca öyle olmuştum sıkıntı yapma olursun
Anneolmayahasret Yasemin0728 doktorum 35 40 gun icinde olursun olmazsan betaya bakit demisti bide migde bulantim var bi ihtimal dedim hayirlisi olsun🤲
Anneolmayahasret Deletedmom_3 hemsire dosya nosunu yazip vermisti ama sistem kabul etmiyo canm yanlis yazmis muhtemelen😩nasip olmuycak heralde sonucu gormem
Deletedmom_3 Anneolmayahasret Bekle ozaman canım demekki mutlu olucaksın insallah guzel haber alirsin gec olsun guzel olsun 😊