YagmrK bende cok saskinim 3 kere soyledim girmiycekmiyim diye gerek yok dedi. haftayada kismetse dogurcam dogum oncesi alir heralde nstye.😁benim doktorum hastanede tek kadin dogumcu hep yogun sira almak bile zordu. bence ugrasmak istemiyor.her gun 8 10 tane dogumu var muayenelerde var. bi daha hamile kalsam tercih etmem ama bu saatten sonra da degistiremem .hayirlisiyla gelsin butun anne adaylarinin bebekleri .tek duam bu.