ElifOncul Selamlar herkese, 25+4 teyim.. refluden cok fena cekiyorum rennie anlik geciriyor sonra yine ayni, sizler neler yapiosunuz reflu icin 🙄😢
Elizzz ElifOncul canim bide sade maden suyu dene bendede reflu var ama maden suyunun ise yaarmasi icin asla ekşi baharatli yagli kızartma turu seyler yememen lazim insallav faydasini sende görürsün
civcivimmm ElifOncul valla 3 3.5 aydır ne çektiğimi bi allah biliyo öksürük yapıyo bendee mahvetti beni öksürüp kusuyprum yediğimi ozaman rahatlıyorum nexium diye mide ilacı verdi doktorum onu bide rennie duo şurup kullanıyom baya hafifletsede asla geçmedi hiç geçmicelmiş gibi geliyo umarım dopumdan sonra düzelir
Kubra_bs Vall bende ilk çocuğumda çok çektim reflüden maalesef rennie den başka kullanacağın bişi yok benim şimdi ikinci hamileleğim geçen gün kendime bambu reflü yastığı aldım o biraz rahatlattı ama yemene içmene çok dikkat et ekşi acı tuzlu çok yememeye çalış 🙏🏻
Kubra_bs Hamilelikte maalesef baş ağrıları reflüler oluyor sabretmekten başka çaremiz yok inşallah en kısa zamanda kurtulursun nasıl bir eziyet olduğunu çok iyi biliyorum yediklerine dikkat et rennie ni kullan inşallah hafifler🙏🏻
Kubra_bs Evet annesi öyle düşün çünkü o dünyaya geldiği anda yaşadığın herşeyi bir anda unutucaksın 😇😊
ElifOncul Elizzz maden suyu yatmadan iciyorum ki gece rahat edeyim biraz diye ama sanirim gunde 2ye cikaricam cok saol canm
ElifOncul civcivimmm bende de gicik ve oksuruk yapiyor.. doktoruma sorcam Belki rennie haricinde bi ilac verir rennie de artik kesmiyor cok 🙄
Elizzz ElifOncul ben gün-de 2 tane iciyorum 2 den fazlssi zararlı zaten 1 tanesini gun ortasi ociyorum bir tanesini de yatmadan kesinlikle dene☺
civcivimmm ElifOncul ben bi ara öksürükten sabahlıyodum öyle böyle değil afedersin balgamda yapıyo allahımm hala yine öksürüyom geceleri ama azaldı yinede bitmedi hamilelikten olduğu fikrine bi alışamadım hiç geçmicekmiş gibi geliyo bazen moral olarak kendimi aşırı kötü hissettiriyo beni 😔😔