SedanurKPN Merhaba arkadaşlar Philips aventin göğüs kalkanını öneriyorlardı Trendyol da suan 99 TL ye düşmüş. Sizce göğüs kalkanı mı gümüş kapak mı Bideee Biberon ve emzikte önerdiğiniz markalar nelerdirr:)
Byz91 SedanurKPN ben biberon ve emzikte avent tercih ettim. Gögüs kalkanıda mycey diye Bi marka var daha uygun. Yorumlarda diğerleriyle aynı işi görüyor falan yazmıştı onu almayı düşünüyorum. Sonuçta çok kullanacağım bişe deil.
Misssimsek SedanurKPN biberon emzik almadım ama göğüs kalkanı olarak mamajoo nun silikon göğüs koruyucusunu aldım. O kadar para vermeye gerek yok oda iş görür diye düşünüyorum
ozlmnhl SedanurKPN ben ikisinide aldım nelere nelere para veriyoruz göğüs ucu acısı çekilecek bi acı değilmiş her ihtimale karşı aldım
SedanurKPN Byz91 o markalara da bakayım gümüş kapaktan daha iyi olur sanki çok korkuyorum göğüs yarasından
Arinna SedanurKPN Gümüş kapak al canım. O daha iyi. Kids de arkadaşlar iyi yorumlar yapıyor gümüş kapak için