Kızlar bugün nst de bir anda sancım 90lara çıkınca kızımın kalp atışları 30lara düştü hemşire hemen acile yönlendirdi onlarda baksın ona göre doğuma alırlar dedi acilde nst normal çıktı diye eve gönderdiler haftaya çarşamba sezeryana alırız dediler hem kistim var hemde vajinan ve çatın dar dediler riske atamadım , aranızda böyle yaşayan var mı özele gidip sezeryan mı olmalıyım sizce