KardelenYB Kızlar karnım yan taraftan baskı seklınde agrıyor arada rahatsız edici değil ama klima mı dokundu acaba diye düşünüyorum yada oluyor mu böyle agrılar bu zamanlarda
derinozkaya KardelenYB klima yapıyor canım böbreklerdir kötü düsünmeyelim her haftanın kendine has rahatsızlıgı var insallah geçicek seninde 🤲🏻
DilanDag KardelenYB benimde oluyordu doktor gebelikte vücutta ağrı olması normal demişti sağ böbreğimde özellikle ağrı sancı oluyordu
Atesays KardelenYB Bnde de aynı şekilde sola Yatınca öyle 17. Haftadayız hep yatarken solda baskı gibi Oluyor 🙄
KardelenYB derinozkaya galiba klima böyle ellerle baskı yapıyor sanki biri gibi oluyor karnımın tam yanından yani böbrek olamaz orası Bence ama
Minikonunannesi1 KardelenYB buyuk ihtimalle hazimsizliktan dolayi oluyor canim gaz sancisida olabilir
Zeeeynepp Bende 16. Haftamdayim ve inanır mısın b3nde aynı sorundan muzdaribim bende de oluyor bende klimadan mı acaba diye düşündüm unutuyor muyum diye
KardelenYB Zeeeynepp dikkat ye ediyorum aslında bende önünde durmamaya ama ne kadar kaçsam da onun soğuğu baya etkiliyor
Zeeeynepp KardelenYB yani havalar o kadar sıcak ki dayanamıyorum bende bi şey sorucam ikili üçlü testlerini yaptırdın mı canım
KardelenYB Zeeeynepp ikiliyi yaptırdım canım 12. Haftada temiz çıktı bakalım sımdı bayramdan sonra gidicem çağırdı 3 lü yaptırmaz büyük ihtimal diye düşünüyorum
Betuloz Bende özellikle o haftalarda beri küçük abdest yaparken oluyordu inanılmaz bir sancı giriyordu meğersem kum döküyormuşum 😕