Ayse5151 zor oluyor fakat beraber büyüyorsun 😊 bazen oyuncak bebek gibi geliyor insana hani uykun gelince kenara bıraktığın en zoru da o uykudan kalkıp emzirmek 😞daha sen uykuya doymamış oluyorsun bende 16 yaşımda anne oldum anne olduğuma o yaştada olsa şükür ediyorum iyiki doğurmuşum ama keşke o yaşta evlenmeseydim 😞