Bende 33te suyumda azalma görüldü, ilçedeydim şehir hastanesine git kontrol ettir test falan var vs dedi o ara gidemedim. Belirli bişey de yapmadım normal yaşantıma devam ettim ne havuç suyu ne fazladan su bugün 39de kontrole gittim suyu güzel dedi kendi doktorum. Burda havuç suyunu öneriyorlar, ama bence belirli bişeyi yok yani yapacak.