Pilge Hamileyken çalışan yada çalışmış anneler var mı varsa kaçıncı haftada izine çıktınız tam 32.hafta bittiğinde mı yoksa 32. ye girdiniz de mi ayrıldnız
Asiye1689 Pilge bana 32.haftamın başında çalışamaz raporu verdi doktorum canım. İsteğim 36 ya kadar çalışıp o 1 ayı doğum sonrasında kullanmaktı ama kısmet olmadı.
Bebekbal Pilge canım ben de çalışıyorum malesef devlet hastanesinde çalışıyorum 8 hafta gebelik öncesi 8 hafta sonrası iznim var
Ebrubayat Merhabalar 32 haftanın içinde çalışabilir raporu alabilirsiniz. 32 ile 32+6 arasında gününüzü kaçırmayın devam etmek istiyorsaniz
Pilge Ebrubayat Teşekkürler 😊32 de cıkmak istiyorum izine ayakta calıstıgım için sadece merak ettim 32 başında mı sonunda mı cıkılıyor izine diue
KSennur Merhaba ben 37.haftama kadar calistim, 32+0 da calisabilir raporu aldim, 37+0 da calisamaz raporu verildi. Yasal sureler bu sekilde ama durumunuza gore doktorunuz 32 haftada calisamayacaginiza karar verebilir.
Busrat_ Kizlar 37+3 de calisamaz raporu alinabilir mi sizce bayrak giricek 37 de oncede almak istemiyorum bir gun bir gundur sonucta
Tugce_61 Busrat_ +3 olmuyor canım son günün zâten raporda yer alıyor o tarihi aşamazsın 37+0 da çıkıyorsun zorunlu olarak
Tugce_61 Bugün 32+3 günlük olduk biz pazartesi günü çalışır raporu alıp iş yerime mail gönderdim evden çalışıyorum zâten raporda 22 Haziran izin başlangıcı olarak gözüküyor doktorum aradı. Bilgi verdi bu tarihe yani 37 haftaya kadar problem yaşamazsan tarih geçerli ama istediğin. Zaman arayıp ben devam etmek istemiyorum diyip erken çıkabilirsin dedi
Busrat_ Tugce_61 hastanede caliaiyorum ben izin masasina sordum sonrada alsan olir oncede alsan olur dediler anlamadim ya