Ebru1919 evet canim inan gerçekten çok tuhaf ağrılar da çıkıyor Ağrıdan bişey olmuyor.biz bir yerimiz agriyinca tek aklımıza gelen şey bebeğe bişey olması. Halbuki tüm organlarımız yer degistiriyor kaslar yoruluyor hormonlar değişiyor. Hep normal kasmamak lazım