Hanimlar 7+ 4 gunluk olduk bugun doktorda randevum vardi hersey yolundaymis gelisimi cok guzel dedi kalp atisini duydumm🤭🤲 cok bulantim oldugunu soyleyince cok normal bebegin buyudukce sana daha cok baski yapacak dedi 😞 hic birsey yiyemiyordum bir haftada iki bucuk kilo vermisim benim gibi daha hamileligin baslarinda kilo kaybedenler varmi? Doktor mide bulantim icin zofer ve prillant diye ilac yazdi ama prilant sordum bi kac eczaneye piyasadan klkti dedi zofer i daha once kullanip memnun kalan varmi insAllah işe yarar yoksa cuma gunu gidip doktor yatisimi yapacak serumla besleyecek beni 😭 birde kalbim 110 ve ustu atiyor surekli sanki tum vucudumda hissediyorum kalp atisimi sizlerde de oluyormu ?