Ben genesisden Seval sarıaslana gidiyorum aslında doktor kötü değil iyi bir doktor ama güleryüzlü sakin bir doktor istiyorum ben kendisi iyidir biz uyuşamadık belki de kendimi onun yanında hiç rahat hissetmiyorum 😕😕 malesef dediğiniz doktorları araştırcam kızlar hepsini araştırcam fiyat olarak şöyle iki bin yada iki bin beş yüz falan olmasını istiyoruz eşimle inşallah uygun olurda giderim tavsiye ettiğiniz doktorlardan birisine 😇😇 çok teşekkür ederim sizlere gerçekten kızlar 😊