Tugce1803 filizzzz 12 yüksek değil canım için rahat olsun bu konuda ve önemli olan sen 12 8 tansiyonda kendini nasıl hissediyorsun
filizzzz Tugce1803 ben gayet iyiyim bi sorunum yoktur bas agrısı dönmesi bulank görme falan yasamıyorum ynede hergün ılık dusa girip limonlu su içicem erken almasını istemiyorum
Tugce1803 filizzzz hiçbişey yapmana gerek yok canım normal yaşantına devam et tuzu abartma ki tansiyon yine 14 lere çıkmasın