filizzzz 36 haftalık hamileyim tansiyonumun yüksek oldgunu söyledi doktorum cumartesi yne aynı cıkarsa bebegi alabilirim dedi hanımlar aynı durumu yasayan avrmı cokmu yüksek veya nasl düşürebilrim
gamze-cvdr filizzzz yediklerine dikkat ederek düşürebilirsin. Tuzu iyice azalt limon düşürür tansiyonu. Sade sodaya limon sıkıp iç mesela. Benim yüksek değil ama yukselmemesi gerekiyomuş. O yüzden önlem olarak bunları yapiyorum ve hiç yükselmedi henüz. İnşallah çözülür sorunun ve bebisin uygun zamaninda sağlıkla gelir kucağına 🌼
Dzeyy filizzzz yani tabi doktor daha iyi bilir ama yinede dikkat et ozaman sürekli ölç tansiyonunu nolur nolmaz
Sevendays Bana saglik ocagi yüksek dedi ayni tansiyona doktora sordum yoo normal dedi kime inanayik ben 🤣
Cansum24 filizzzz merhabalar bende 36+2 haftalık hamileyim geçen haftadan beri tansiyon takibim var benim tansiyon 13/9 ları gördü doktorum ilaç başladı 14/9 dan yüksek olursa hemen hastaneye gel dedi. Tuzu tamamen kestim hamilelik de oluyor. Dikkat etmek lazım ben sabah akşam ölçüyorum allah yardımcımız olsun ama korkmayın telaş yapmayın stres de çok etkiliyor.allahın izniyle az kaldı.🙏
filizzzz Cansum24 bende tansiyon aleti yoktur 5gün öce 14ü gördüm bnde ama sıcakta otobusle gtmiştim cok kötüydüm oyuzden dyorum bugunde 12.8 cıktı tuz yemiyorum ekmk meyve tüketiyorum bu tansiyon dogum yapmak için cokmu yüjaek sizin doktorunuz ne dyor dogumla alakalı
Cansum24 filizzzz eğer düzenli olarak tansiyonm 14/9 ve üzeri olursa erken alırım gibi bişey demişti o yüzden takip ediyorum. Şükür ama ilaçla birlikte daha düzenli oldu ayrıca ilacın bebeğe de bir zararı olmadğını söyledi. Hafta sonu tekrar kontrole gideceğim benim akşamları 11/6 falan çıkıyor. Gelişimi durumu geçen hafta iyiydi. Çok şükür🙏
Fadimelina Benimde tansiyonum normaldi herzaman 11 .7 olurdu bı ara kendiliğinden yükselmeye başladı 20. Haftalarda sonra hemen dokturma söyledim ilaç başladılar şuan çok sukur 37. Haftaya kadar geldik tansiyon yükselmesi bebeğin gelişimini etkiliyor çok şükür dengedeyiz biz ama dikkat etmek tuz ve hamur işi yememek gerçekten çok etkili inşallah hepimiz sağlıcakla alırız yavrularımızı
Dilarasz Benim de 12-8. Doktor ilaç başlattı. 35+1 im. Sarımsak da düşürüyor kuzum, yiyebilirsen sarımsak ye, tuzu kes çok fak ediyor.
filizzzz Dilarasz bana bi ilaçda vermedi bu cunartesi aynı olursa alabilirim ama 37yi görmek isteriz dedi 12.8 bebeği almak için cok yüksek sayılıyor mu anlamadm
Fadimelina filizzzz evet sicakda etkiliyor ben eve klima taktırdım gerekmedikçe dışarı cikmiyorum son düzlüğü gelmişim inşallah bişey olmaz kısmetse 13 gün sonra sezeryan olcam korkma stres yapma strede etkiler seni mutsuz üzen herşeyden uzak dur ben öyle yapıyorum bı ortamda canım sıkılıyor gibi oluyorsa ordan hoop uzak takma çok ama tedbiri de elden birakma