Edauysun Haftamdayım kızlar midem mi karnım mı bilmiyorum ama hafif hafif bir ağrı var başka bir şikayetim yok sizdede yaşayan oldumu sanki adet agrısı gibi bir agrı
gamze-cvdr Galiba gebeliğin her döneminde olan bi ağrı bu. Normal adet döngünün tarihi geldi ise o etkiliyo olabilir. Ya da bebek rahmi genişletmeye devam ettiği için bu ağrıyı hissediyo olabilirsin 🤗
Edauysun gamze-cvdr yani zaten 4. Ayıma kadar bu karın agrım vardı benim hafif hafif bugün yine başladı ara ara bir geliyor huzursuz ediyor Allah korusun kanamam akıntım vb… yok ama tedirgin oldum yinede ki midemmi karnımmı cıkaramıyorum şişen göbegimde bir yer😔
gamze-cvdr Edauysun bence miden olsa rahatlıkla ayırt edebilirsin. Bi sorun olduğunu sanmam ama doktoruna danışmanda fayda var. Umarım geçer ağrın 🤗