Gzd111 bende 8 kilo almısım 2 hafta önce aşı zamanı tartılmıştım 😂 dokyor bana da kızmıştı her şeyi yasakladı ama ben yiyorum 😏 bosver ya benim arkadasım 30 kilo almıştı ve normal doğum oldu ben sıkıntı yapmıyorum hiç çok zayıf biriyim normalde ama şuan m beden Bile sıkıyor Allahtan normalde de salaş çok bol giyme tarzım vardı giyim konusunda pantolon giyemiyorum onun haricinde herşeu güzel canını hiiiççç sıkma