Bedii Kızlar 4 aylıkken kanım düsük cıktı doktor ilac verdi pekte düzgün kullanmadım suan 35 haftalıgım ameliyatta bir sıkıntı cıkarmı acaba?
dilekgi123 Bedii bende de kansizlik var doktorun verdigi ilac kabizlik yapinca biraktirdi baska da vermedi her gitmemde kanim dusuk gordu ama pekmez falan onerdi ilac yazmicam dedi
ilkbahar Bedii benim de düştü bi zamandan sonra çocuk çekiyormuş kanı 🤷♀️ doğumda çok kanamam olursa sırf başkasının kanını vermek zorunda kalmasınlar diye demir ilacı kullanıyorum 🤦♀️🙂
Ozlem0707 Bedii bnde de ayni sorun var doguma kadar kan hapi yazdilar ama ben ekstra andiz pekmezi iciyirum sabah aksam
imrangulll Bendede kansızlık var annemdede varmış biz hiçbirşey kullanmadık öyle girdik yaptık doğum diyor🤷🏽♀️ Benim kuzenime ilaç yaramayınca serum vermişlerdi çok iyi geliyor bana ilaç iyi gelmezse bende serum isteyeceğim