Benim de sag bobregimde buyume cikti idrarda da enfeksiyon cikti dr bir ilac verdi suya katılıp icilen . Onu ictim bi defalikti zaten. Bir de fitil verdi fitili bir defa kullanabildim sadece. Sonra cok sukur gecti agrim sancim yok ama iki hafta sonra tekrar kontrole gidicem dr kontrol edicez tekrar dedi. Teshis koymadan omce ultrason çekildi ve idrar testi ve idrar kulturu yapildi