Saribebek onlarında psikolojileri var aslında bazen anlamak istemiyoruz sanki kendimiz üzülünce o üzülmüyormuş gibi geliyor. Ne var ki bunda diyoruz, aslında erkeklerin bilinçaltları çok çok farklı. Bizim 6 7 ay olmadı mesela eşim artık o kadar üzülüyodu ki uzaklaşmaya başlamıştı. Ben bunu anlamasam belkide boşanmaya gitcekti sen istemiyosun diyip kavga edicektim. Ama açıkca konuştum herşeyin zamanı var dedim. Ben seni seviyorum belki sorun bende gerekirse doktora gideriz dedim. O konuşmadan sonra ki ay hamile kaldım. Psikoloji gerçekten hamile kalma sürecinde kadın üstünde ne kadar etkiliyse aynı şekilde erkek üstünde de etkili. Bazen yalnız kalmaya, eşlerinin yanında olduğunu bilmeye ihtiyaçları oluyor ve sizin bu durumunuzda sıkıntı erkekte çıktığı için yetemediğini bile düşünmüş olabilir. Diye düşündüm☺️ bence niraz daha ılımlı ve sakin yaklaşmalısınız. Empati önemli sonuçta gururu kırılmış incinmiş olabilir🤷♀️