Giz4110 Limooon 19+4te 258 gramdı bugün tam 20 olduk 🥰 zayıf mı benim kızım ya şimdi baktım da yorumlara 😂
Limooon Giz4110 yok bence çok normal 19.haftanın içinde öyleymiş eminim ki 20.haftanın içinde sizinkide bizimle mutlaka aynıydı 🤗🤗
Giz4110 Limooon yaaa günleri saya saya kafam gitti 19+4 değil 18+4te 258 gramdı kuzum pardon 🥰 şimdi de kızım topalak mı diye düşünüyorum 😂 sağlıkla gelsinler dee 💕🥰
gokcecan 20+1 muayenemde 360 gramdı. 20+5 te detaylı usgye girdim 411 gr çıktı. Hızlı kilo alıyolar demek ki.. yumurta kaşar muz yemeye devam kızlar 😂😂 şuan 21+3üm.. 24.haftada kontrolüm var