DilekAkkayaYksel 9+5teyim sag gogsumde bazen birden buyuk bir sizi oluyo hemen geciyo doktoruma sormayi unuttum yasayan sebebini bile var mi
Alara DilekAkkayaYksel bende ayni agriyi hissettim doktora sordum arastirmalar yaptim sut kanallari acildigi icin bu aciyi yasamak normalmis 20 haftaliga kadar ara ara bu agriyi hissedebilirmisiz
SemihDamlaDalan DilekAkkayaYksel bende de oluyor kızlar bende tek bendemi oluyor diye düşünüyordum 11+4 haftalığız buarada
Nilemyus DilekAkkayaYksel ilk bebeğin sanırım. Bu tür sancılar arada olur. Süt damarları genişliyor kandini doğuma hazırlıyor.
DilekAkkayaYksel Alara çok tesekkur ederm canm sen kac haftaliksin peki sennde ole biranda siddetli sizi seklinde mi oluyo?
Alara DilekAkkayaYksel 17+6 haftalığım canım böyle bir anda bıçak darbesi yiyor gibi agri cekiyorum bir kaç dakika sonra geçiyor
Ngulsnzdik DilekAkkayaYksel bendede oluyor cnm ozellikle solda oluyor benim bende sordum aynisini soyledi doktor normalmis
DilekAkkayaYksel Alara aynen benimde ole ve sadece sag gogsumde oluyo Allah saglikla kucagina almayi nasip etsin canm
Alara DilekAkkayaYksel bende önce sol göğsümde başladı simdi ikisinde var ama öncekilere göre hafifledi
SemihDamlaDalan DilekAkkayaYksel bazen tek tek oluyor canım bazen ikisinde de oluyor bir kaç dakikaya geçiyor
SemihDamlaDalan DilekAkkayaYksel Amin canım inşallah benim ilk gebeliğim bende çoğunlukla endişeleniyorum ister istemez ☺
DilekAkkayaYksel Ngulsnzdik sizden aldigim cevaplarla benm sormama gerek kalmadi artk canm iyiki var burasi