Busraarsub ya ilk başta saçma Bi tepki verdim 38 olsun diye ısrar ettim sanki doktorlardan daha iyi biliyorum. Ben ısrar edince Bi de bebek fazla iri olunca tamm 38de hazırlıklı gel duruma göre bakarız dedi ama doktorun fikri 39 da Almak. Zaten sıkıntılı Bi bebek Bi böbreği kistli ve gelişmemiş doktor diger organları ne kadar iyi olursa o kadar iyi dedi dışarıdaki Bi hafta senin karnındaki bir güne bedel dedi