Kalp-1996 Selam kızlar doktorum decavit yazdı almadım büyük hap içermediğim için sizler neler kullanıyorsunuz
buseyusuf27 Kalp-1996 valla bnde kullandım 4.gün baygınlık kusma yptı özel doktora gtmstm ona soyledm bırak dedı saglıklı beslen yeter dedı eskıler vıtamın mı kullnms sankı dedı 😁
Tatlisannedilekk Kalp-1996 doktorun onu uygun görmüştür cnm söyleyip değiştirebilirsin ama bende decavit kullanıyorum yutması biraz zor evet bol suyla yutabiliyorum ben
Gizocan İnanılmaz organik dengeli besleniyor devamlı kan tahlili yaptryor ve herşey normal çıkıyorsa ilacı döv günaşırı bile olsa iç. Düzenli içemesen de.
Baby216 Ben Efa Mom kullandım çok da memnunum. Farklı iki doktora gittim hepsi kullandığım ilacı sordu. Kesinlikle tavsiye ediyorum
Deletedmom185 Kalp-1996 canım ben demir kan vitamin hiçbir ilaç kullanmadim beni.mahfetti com kilo alimim da ommadi 7 kilo ile kapattı.