35+6 haftalık hamileyim kızlar hiç bir şeyim yoktu sabah kalktığımda daha sonra kasıklarıma doğru sanki kramp girer gibi sancı olmaya başladı yürüyünce daha çok oluyor hala ara ara devam ediyor. Gerçek sancı değildir diye doktora gitmedim acaba neden olabilir ?