Ben barış bükeye gittim 40 dak falan sürdü muayne safra kesesini göremedim dedi git gel yaptırdı en son amiyo sentez yapıcaz dedi ki ben amiyosentez yaptırmamak için nifty test yaptırdım sonrasında başka doktorlara gittim hiç gerek yok amiyo senteze safra kesesi büyük insanda zor görülür dediler barış beye kalsa amiyo sentez sonucuna göre gebeliği sonlandırmaktı psikolojik olarak mahvetti beni