Hilal61halime ben iki gün arayla baktırdığımda ilk ölçüm 22,48 iki gün sonra 22,58di banada kimyasal bu adet olursun demişti o zamanki doktorum, bol bol dinlenin bide progestran fitil vermişti siz de danışın isterseniz, bence 1 hafta sonra baktırın çünkü 1 hafta sonra bir daha baktırdığımda 4000lerde çıktı keseyide 5. haftada gördüm. Sağlıklıysa kalır bebeğiniz sizinle ama eğer kimyasal çıkarsada sonraki ay hamile kalmış olursunuz ilişkiden kaçının ilk 3 ay