Mina00 valla evde kafamı dagitaym die gebe kalmadan kanevice havlu işlemeye başladım elime hiç el işi almadım zar zor öğrendim kardeşlerime yaptım kucuk gorumceme geçtim kafamı dağıtıyor evde çok iyiyim ama şu kontrol günleri hep bir stres bir gerginlik ztn karnimdn gözükmüyor baştan beri tek kese zmni şak die gozuktu ama gerisi hep alttan bugün de öle olunca doktor bile korktu alttan oh be dedi 9 ay btne kadr biseylerle ugrsamzsam ben de kafayı yerim eskiden kötü şeyler arastrip dururdum burda şimdi tek havluya odaklandım örnek fln arastriom ama işte dedgn gbi doktor günü geldimi nefesim kesilio sanki darlaniomb bende hergun tanidigm tanimadgm herkese dua ediyorum herkes mutlu çocuklu huzurlu olsun diom🥰🤲