OzgeSelcuk hayvanlar bile doktor olmadan kendisi doğurup kendi göbek bağlarını kendileri kesiyorlar kaldı ki bizim başımızda doktoruydu ebeleriydi bi sürü kişi olacak. Ben bedenim küçücük bi damlaya can verip insan haline getiriyo büyütebiliyosa onuda çıkarabilecek kadar güçlüdür. Allah hiçbi dayanılmıcak acıyı vermez. Klişe laflar edip işte bu sancılar çocuğuna kavuşmak için bak çocuğun doğacak falan demicem. Çünkü o can haliyle eminim ben dahil herkes kendi canıyla uğraşıyo olacaktır. Sen bedenine kendine güven güçlü olduğunu her defasında dile getir 🤛🏻💪🏻 Çünkü gerçekten çok güçlüsün 🎈