Selam kızlar 14 haftaya girdim bugün doktorum kan şurubu yazdı
Decavit hap yazdı ben büyük hap içemiyorum o yüzden başka hap yazdı elenatal oda büyük olduğu için Onur’da almadım şuan sadece kan ilacı içiyorum sizin bildiginiz küçük hap varmı vitamin neler kullanıyorsunuz