Ilk 3 aya cok kiyafet almana gerek yok çünkü cok cabuk.buyuyecek bi kac takim alsan yetecek.ben bi kac takim bi kav alt hastane cikini aldim sadece corap bide.sagolsun yengemin bebegide yaz bebegiydi bütün kiyafetlerini tertemiz kullanmis zaten 1 kere anca giyebilmis gunluk kiyafet olarakda onun verdiklerini kullanicam zibini bol al