Prensesannesi43 Bayanlar 28 haftaligim midem 2 günden beri çok yanıyor ne iyi gelir yardımcı olabilirmisiniz
Baharadaakgul Prensesannesi43 bende 28 haftaligim canım sade maden suyu ile süt içiyorum. Bende de yanma var😁
Nikonihan Prensesannesi43 tek iyi gelen şey Gaviscon 👌🏻👌🏻👌🏻 Doktoruna sormadan içmemelisiniz tabiii 🙏🏻
Gzmsydr Prensesannesi43 soğuk süt benim anında kesiyordu bi çay bardağı bile yeter elma da rahatlatır
inciiim Prensesannesi43 soğuk süt canım iyi geliyor birde gece çok geç saatlerde birşey yiyip yatma o zman yanıyor çünkü
Prensesannesi43 Baharadaakgul ben hamile kaldığımdan beri ne midem bulandı ne başım döndü ne bisey ama dünden beri mide yanmasi basladi
GENCOBGM Prensesannesi43 Yarın kontrolun varsa doktora söyle cnm sana ilaç yada şurup yazsın benimde mide yanmam felaket uyutmuyor geceleri neler denedim neler soğuk süt soda karpuz hepsi boş 30haftaligim ikizlere cuma kontrolüm var bende doktoruma yazdiricam ilacı
Baharadaakgul Prensesannesi43 gayet iyi canım. Ben 3 hafta önce gittim 900 gramdı. Zaten doğdukları zaman şişlikleri oluyor yaa. O da sonradan iniyor zaten🤗