Semanur27-K Miniik canım test bitince bıraktım ümidimi kestim ve düşünmüyorum allahın takdiri ne zman nasip ederse herşey bir zamanı vardır olmazsa diğer aya denicem
Semanur27-K Miniik aynen canm o yüzden bıraktım aman hiç birşey yapasım gelmiyor ons hepimize bir gün o anı yaşatır
Semanur27-K 1nisan1996 gim bnm umudum yok cnm bıraktım yani düşünmeyi bile olursa allahtan hayrını görürüz canım zaten bide tedavi görüyorum onun için